#we are the roses without torn <3 They are my Everything :)

Wednesday, December 8

miss you fuckin bad -SYAHDU- :'(

assalamualaikum..

4 dengan 5 december 2010 ..
 aku WAJIB peg seminar dkat hotel seri malaysia .. dkat joho aje .. mase smpy sne kaka aku cam moody(naek bndera merah) . HAHA .. tp aku on saja .. ape de hal.? layan saja lar ..

tup tap tup tap . dtg2 aje tgok cam syok cause dea mix aww .. dr 9 smpy 19 taon .. half2 lar .. ade still skola rndaa .. tp ramay same taraf ngan aku .. skola mnengah .. kaka aku paling tue lar(18) .. time mak bapak anta anak2 dorng aku ngan kaka dh amek seat lar .. pastuh ade bdak dduk sbla kaka aku .. RAZANA<3 .. dea bdak f4 .. skola seni babe .. pastuh pndai mnari plak tuh .

time agih2 bilik aku sama ngan kaka aku .. yeahh .. tp zana takk .. aku klentong kaka2 fasi ckap zana sepupu aku .. sory kak husna & kak eka .. ktorng tdo satu bilik .. bestt babe  ;)
hehe .. aku makin rapat nan zana .. yesssss . hehe .. 
tp sayang tak amek gmba dgn dea :'(
bnyak gle bnde yg aku blaja dkat sane .. buadd hati aku trbukak . aku jahil sblom ny .. sob sob sob ..
<haha klaka lar ayat aku ek . emo nyeeee>

aku knal sorang lg bdak .. AMIRA<3 .. dea ny f2 .. kira adik aku lar .. kte satu group .. sume dea citer dkat aku .. time tga borak ngan mira aku trnmpak ade bdak tgok aku .. auchhhhh .. haha .. bdak ny sbaya babe ngan aku . tp pemalu lar plak .. 'kita serupa' .. haha ..

bnyak kali aku perasan kau tgok aku .. tanak ckap sape . bahayeee .. HAHA . ceramah ustazah ngan ustaz mmg best gle dhoee ..
 superb lar . THUMBS UP BABE .
aku ngan zana semakin rapat . dea slalu sgat nk jalan sbla aku .. wahhhh .. terharu gle babe .. dala gorgeous gle dea ny .. amira plak asyek nk dekat ngan aku aje . aku suke .. dala dea tuh manje . hehe . aku kn takde adek kn .. aku nk jadikan dea adek angkat aku . tp malu lar .. HAHA .

time untuk berpisah .. sdeh gle babe :'(
kalo bole aku tanak bnde ny trjadi .. aku akn sntiasa rndue korng . for the last time I can see you watch me even from the distance ..
aku akan rndue kau jgak . hehe .. aku mntak num zana . amira plak mntak num aku . naty bole lar contact2 . aku nk ajak korng outing same2 . tp korng jaoh lar . tp aku akn cubaa jgak :)

aku akan sentiasa SAYANGdanRINDU korang sangat2
ustazah siti nor bahyah
ustaz wan akashah
kak teha
kak husna
kak eka
abg faiz
abg umar
abg afif
wan
razana
amira

<3 korang. the thing that I don't want forget in my life. even for 1 second :)

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...