#we are the roses without torn <3 They are my Everything :)

Friday, January 14

hello baby milo :)

haha . now my life gonna be happy back . my day will full of laugh again . i will not be like an 'ALIEN' in my own class . tengs for raihan amalina and atiqah hishamuddin . we're in the same class again . yuhuuuuu . yipppieeeee . yeahhhhhh . hahaha . i lovin it . hahaha . mule2 mmg korng akn rse stress gle vavi . haha . opssss . tp mmg knyataan . tp aku akn brkerja keras dgn semampu tenga aku kerah kn segala2nya utok buad korng rse selesa di class itu :) hehe . :D

aku tga tnggu SURAT MERAH . surat kematian . haha . takdelahh . surat tawaran kemasukan ke maktab rendah sains mara di alor gajah daa :) haahahahaa . aku taknak FULLSTOP . :'(
tp mama mmg mngharap sangatsangatsangatsangat 
nape ahh ??? mama pleasee . i promise will study smart but at home lahh . i dont wanna be in hostel . it will make me suckkkkkkkkkkkkkk!!!!!  i hate it . please pray for me pleasee :'(

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...