#we are the roses without torn <3 They are my Everything :)

Tuesday, March 15

kruk kruk ==

a lots of thing happen at mrsm AG ;)


Let's start the story ..
   Once upon a time , blablablaaaaaa~ kruk krukkk . start nk merepek ==haha .


First week mmg rse mcm nk balik Johor . seriouslyy aku mmg diLanda penyakit 'HOMESICK' . hari2 pker nk balik , nk balik . hari2 pker kwan dkat jb . tp msty korng ta pker aku kn == tgok skunk pun dh taw :'( wtf lahh . minggu ny orientation week . bnyk dga ceramah psal pngenalan itu ini lahh kn . bnyak spend time ngan buda lama (ryhan , ika h) . ade la knal2 buda baru . time ny ta bpe rapat sgat ngan roomates , ngan ahli homeroom .. jeling2 camtuh ajee . buad mcm2 laa . kuiz , activity ngan homeroom <3 .. penat wehh . penutup minggu ny kne buad persembahan antara homeroom . homeroom ktorng gabung ngan homeroom ckgu zulyana . best gle . very sweet moment between me nd you guys ♥ time practise . something happen . ghahahaha . aku paling tinggi kn so kne baris paling blakang nd then kne brdiri atas kerusi pulaa . bayangkan . sbb dpan ktorang llaky . baris aku IMAN , TEHA , EQA , YAYA , FARA , MAI , MIZAN , KUCAI .. paling kecoh baris ktorng ;D  ktorng buad chorasical=choral speaking+musical . gempak gle ahh . title trip to the zoo . mmg ah bg korng simple kn tp best siap ade lenggok , gaya , nyanyi2 , joget2 . hahaha .




Second week activities week . syok habes .. bnyak buad activity ngan homeroom ngan classmates .. yg aku ingt hari prtama sembelih ayam . kokkokkkk . hahaha . kucai jd tukang smbelih sbb mizan takot . grrrrr . hahaha . ktorng buad ayam msak lemak cili api , superbbb . ngan ayam panggang madu . hrmm so deliciousss . yummyyy yummyyyyyy :D sweet sgat2 coz ktorng mkn mcm 1Family , daddy pun ade :)




   second dayy kalo ta silap aku Fear Factor .. ny aktivity ngan classmates . pmpuan yg joint just aku , elle , nad ngan ryn .. laky ramai ahh jugaa . mcm2 kne buad .. mengerikan .. bluekkk . antaranyaaa , jeng jeng jeng .. hahaha mnum air ape ntah wane hjau . busuk gle , kemam usus atau otak lembu ke kerbau ntah , minum air garam , telan telur mentah , amek duit dlam bekas yg pnuh ngan katak , pgang lipan atau lipas atau katak atau ulat gonggok , tiup tepung ahh , mcm2 lah . ta ingt sgat lah . hahaha . tp aku bnyak ta buad . ta tahan babe . nk muntah dh aku time tuh . eeee . geli geli geli .
  

   third day aku ade wakil rumah sukan aku TUN HUSSIEN ONN maen bola jaring .. rumah sukan wane meroon . gempak weh . haha . aku nk wane purple . tp ta dpat . ntah nape aku tbe2 bole ske wane purple pulaa ble msok sini . hahaha . poyooo . tp aku ta maen bnyk game sbb aku tga sngugut time tuh .. time tga game aku dduk bwah 1 pkok taw sbb mmg panas gle2 skaly tbe2 aku tgok apasal sume org tgok tmpat aku kn . time tuh aku , elle ngan ekyn . si ekyn tuh da tdo dh . dh mlayang jauh so tnggal aku ngan elle je yg still sedar di bumi yg nyata ..
    
     eqa : elle , apasal dorng sume tgok sni ahh ??
     elle : ntah . kte buad salah ke ?

  skaly ckgu jerit ckp jgn lari ehh . aku dh rse laen mcm daa . pastuh ade buda jerit tunjuk2 dkat blakang . skaly aku toleh , ade ANJINGGGGG dhoe . seram gleeee

     eqa : elle kau toleh blakang ade ape ..
     elle : eqa gle ahh lari ahh . aku takot ny .
     eqa : wei mne bole lari . kang lg dea keja ..

anjing tuh maken dekat ngan tmpat aku . aku dh seram aku ttup aje mata . dala bngok pnye anjing dea bole maen tawaf2 ea keliling aku . Bengeng pnye anjing . aku dh bnyak berzikir dh dkat stu . snang citer aku dh nk TERkencing dkat situ . dh hujung2 lah weii . hahaha ==' pastuh bole plak ade sorng abg senior ny amek gmba ehh . eh HELLO , kau ingt ny filem ?? gmba best seller ?? bongok lah ngok . kruk krukk . mnyakitkan hati ohh . mase tuh anjing tuh da nk blaa tp elle bole gerak2 ehh so dea bhenti japp . elle kau mmg buad aku mcm nk maty . pastuh ta lame pngawal dtg bwk moto cause ckgu call kn takut aku kne gigit ker kne gonggong ker . HAHAHA . loll . time ny lah baru si ekyn ny bangon . sengall =='

     eqa : sedapp nyee aku tgok kau tdo ..
     ekyn : msty ahh . syokk uhh .
     elle : kau ta taw ape jd td .
     ekyn : ape dh jadi ??
     eqa : kau taw ta ktorng ny mcm nk maty . ade anjing ngekk . dekat gle . 2 depa aje kau taw
     elle : taw ta pe . aku dh mcm org ape , pnye lahh takot tp kau bole sedap tdo zzzzz !
     eqa : ntah . aku dh mcm nk tkencing kau taw . berzikir aje dkat stu .
     ekyn : HAHAHAHAHA . binatang peliharaan kau ahh eqa
     eqa : diam ahh kau . tdo aje taw
     ekyn : gong gong gong gong .
     eqa : suke2 kau aje pnggil aku mcm bunyi anjing ehh =='

 sakit betol hati aku ngan minah tahii ny . blueekkk
hahahaha . pnjang nyee post aku . tp mmg bnyak gle citer nk share . cause blog is like my diary . I want to wrote all interesting thing that happen in my life . cause I dont want to forget all that .
aku kn rumah tun hussien onn kan , capten dea nme Amirul taw tp org panggil yul . ishh cmne ny . blaa lahh wei . hahaha . mken mngingat kan aku ==' bengeng . hahaha . bongong . tp best kne kn ryhan sbb rumah sukan aku ramai buda yg hdsome2 , maked2 , smart2 . aku suke .. sume list aku ngan ryhan same rumah sukan ngan aku . jeng jeng jeng . grrrrrr . hahaha




dala , smbung naty2 lahh ea . pnat dh menaip ny . hahahaha . trlalu bnyak sgat story yg havoc havoc' hahaha . ny baru sebulan .. belum setahun . hahahaha . have fun eqa , wlaupun balik jb sbna nyee kau lg sdeh ngan perangai hamba Allah tuh . relex , cool , chill bebeh :D love you always even you hate me always <3

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...