#we are the roses without torn <3 They are my Everything :)

Thursday, June 2

so sweet of you , sayang :)

hey . fuhFUHfuh . kjab nk tiub kjab blog aku ny . dh berinci-inci habuk dalam ny . HAHAHA :D
nmpk sgat da lame aku ta update kn . uwaaa T.T
bnyk bnde jd dalam harihari aku . tp aku nk simpan yg happy aje :)


27MEI2011 <jumaat>

aku dgn raihan amalin plan nk peg skola lame . uhhh rndu seh nk jejak kn kaki dkat sne <3 aku amek ryhan lmbt so trpakse redah budak2 yg dh balik . aku harap sangat dorang blom balik . aaku teringin gilagila nk jmpe usher . ohmgee , aku rindu kau sangatsangat :) time jalan uh aku dh gado ngan ryhan sbb dea malu kne redah manusia manusia tuh sume . ehh ryhan , ke malu kalo bertembung ngan ehemehem ? hahaha . aku ta dga sbnanya ape yg ryhan bebelkan sbb aku dah ta saba nk nmpk usher . haha . suda lama gle dhoe ta jmpe dea . dr jaoh sbna nye aku dh nmpk fara , pastuh dea ngan imane lari2 peg tmpt aku . fara nk nges tgok ktorng . sayang , so sweet of you <3 touching babe . hehe . jeng jeng , i saw his motor :D awww , reallyreally happy taw . nk jmpe ain , tp dea bole merayap ngan afiqah peg chunky . menyirap bndung soda betol laa aku ==' huhhh


penat aje jd polis ta berpangkat , ronda satu skola just nk cari budak kecik uhh . haha . last2 aku lepak dkat bawah cndawan comel ngan fara , ryhan nd imane . aku nk tunggu usher balik :) *muka gatal . hahaha .
aku blanje dorng air . hehehe . air murah je kot . ktorang borakborak gelakgelak . haha . ta sedar dunia betul . bising gle ktorang . hehe . ingt ny pasar ap ? haha . pastuh ade sore nk beat sore ktorang . tolehtoleh aje geng budak lelaki ea . aku terus tertoleh usher . omg , aku nk aje pelokpelok dea . ehh atiqah shazlin , ingt dunia ea . ta laa . aku nk aje peg tarik dea ajak borak ngan aku . haha . tp malu dhoee . kwan2 dea sume ade .

usher makin hdsome bagai . you make me melt laa sayang . hehe . i saw you look at me . auchh . hehe .
fara perasan laa pulak .

fara : ehh ade orang lepas rindu laa
aku : sapesape ?
fara : eleh macam ta taw pulaa .
aku : sape ? *padahal da agak dea nk ckp pasal MR Y .
fara : Y_ _ laa . hehe
aku : yeker ? O.O ta kn laa . kn da lame ta jmpe . msty da lpe .
fara : msty dea rindu kat eqa kn . hehehe .
eqa : *senyum saja :) <padahal dalam hati dh nak meletup daa>

aku tengok dea lamalama . sbb lpas ny da ta nmpak daa :( last2 fara jerit ckp ain datang :) aku trus switt dea . dea mcm pcye ta pcye aje tgok aku ngan ryhan ade dkat situ :) hehe .

usher da balik . aku tengok dea pergi dengan senyuman yang menawan . aisehh . hehe . bye awak . jaga diri baikbaik ea . rindu awak . sayang awak . jangan lupa kita taw awak :)
pastuh ape lg , amek gmba laa .










love you all so much . sorry ea fiqa ta de dlam ini gmba . sape suroh balik cepat :)








No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...