#we are the roses without torn <3 They are my Everything :)

Tuesday, June 7

special to NUR AIN MOHAMED SALLEH

Ain , take care ea . 
kau kalau ade pape share laa dkat aku .
kau jangan simpan dhoee . 
naty makan aty . 
aku sedia jd telinga utk dga kau mngadu kalau kau ade masalah
aku sedia jadi bantal utk kau bersandar tika susah
aku sedia jadi tisu utk kau tika kau mengalirkan air mata
<3

aku sedia ain . 
ain , aku penah rasa ape yg kau rasa skrg ny .
sakit sangatsangat ain
pedih sangatsangat 
aku tahu ain
susah utk terima semuanya kan ?
walaupun orang paksa kita utk buad itu ini , tp kita macam susah nak buad kan ?
aku tau ain .
tp atas nasihat seorang sahabat , apa kata kau serba sedikit ikut nasihat ktorang sume . 
kau jangan bergantung 100% sgat dkat dea . 
aku tanak kau jd mcm aku dulu . 
merana
aku sayang kau taw . 

take care of yourself ain . 
ingt pelajaran lebih pnting . 
tp tuh pn sbna nye pmbakar semangat kn . hehe
*alamak teringat time 2B1 ngan 3B1 dolu dolu . kenangan paling indah dhoee <3
ishh usher ny , miss you lahh . hahaha

ingat tau ain .
kau jangan nk makan hati ker merana sorang2 ea
aku sekeh kau kang
aku ada utk kau share pape . 
mcm ta biasa laa pula minah kecik ny ,
sama cam dulu dulu , sume kte share bersama kn :)

nurainmohamedsalleh , i love you so munchies <3




No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...