#we are the roses without torn <3 They are my Everything :)

Saturday, December 17

story sikitt :)

Boring lahh . 
nak citer something ni , tp malas lah pulaa . haha :)

11december-14december2011 aku kena balik mktb sbb ktorang kne jadi helpers utk intrview bdak F1 nxt year . kira aku jd helpers utk junior junior aku . hehe . 
pehh , nxt year aku SPM doe . seram gilaa .
time dkat sana ok lahh juga . Best !
aku jd runner utk ujian comprehension . best lahh .
sakit kaki ouh . balik balik jea melecet kaki aku .
aku pn kne ready sbb kne backup runner lain kalo dorg tade ke , lmbt dtg tugas ke .
ha , tuh yang main lari lari uhh .
aku ckp kat elle , elle kata xcercise mo . hehe
tp everynite borng ahh sbb tade pape xtvity . just dduk trperap dlm blik jea !
aku stu bilik ngn jaja , memey ngan alia helina . dpn bilik aku bilik nat , alin , mai ngan didi .
best ouh . selalu bilik yang paling bising bilik aku , bilik nat ngn bilik nurin izzaty <3
mmg kecoh hbes lah

spatutnya balik 13.12 . tp sume LDP(lembaga disiplin pelajar) kne stay sbb nk ukur bdn utk buad bju thun dpn . buad blazer ngn kain . wahh , ta sbar den nk pky chuii :D tp thun dpn kot . sabar sabar ..

pagi uhh sume bagon lmbat .
kalo ta silap aku time aku sdar smbhyang sbur , aku ngn roomate aku jea .
kali kedua aku sdar dlam pkul 8.15 kott .
asrama uhh still sunyi . wahh gempak .

Lepas selesai ukur baju , aku pusing pusing maktab dengan NATRAH dn NURIN AQILAH <3
hehe . pastuh order nasi lemak dkat 'makciklempeng' haha
makan makan borak borak gelak gelak dgn diorang
mktb mmg tgh kosong habis lahh time uhh . nat tumpang aku balik so lepak ahh
aku teringat kata kata nurin
nurin : Best dpat lepak ngn korang cmni . Harap dpat mcm ni lagii dan harap tahun depan kita bole jd roomate <3
aminnnnnn sangat sangattttttt . Allah , kabulkan doa nurin tuh ye :')

cuci cuci lahh mata korang ngan shoot shoot yang ktorang ambil ni ye .
ENJOYY :D


*ini semasa prjalanan hari intervieww >.<

kawan tergilaa aku . aku rapat ngn nat :D








mereka mereka nilah keluarga LDP sayaa .
sayang mereka semua :)







No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...