#we are the roses without torn <3 They are my Everything :)

Saturday, December 8

thx for everythng , senget :)



Aku akan bahagia bila aku tengok orang yang aku sayang bahagia dengan orang yang dia pilih :)
walaupun kebahagiaan tuh bukan disebabkan aku :)
thank you so much sebab pernah mewarnai hari-hari aku dengan gelak tawa kw :')
Aku sayang kw sangat sangat laa senget <3
Jujur aku cakap , aku takot sangat kehilangan kw .
 tolong jangan lupakan aku ehh even kw dh ade si dia :')
thx for everything . thx for our memories , sumpah aku tak akn pernah lupa . thx sbb selalu jaga aku .
 thx sbb slalu ada dan bgunkan aku bila aku jatuh .thx sbb slalu care pasal aku . thx sbb jd cikgu yang trbaik utk aku . thx sbb kw dh bimbing aku . thx sbb slalu bg aku nasihat dn tunjuk ajar . 
thx sbb ajar aku erti mnghargai org lain . thx sgt2 .
nd most important thng , thx sgt2 sbb bawa aku lebih dekat dgn ALLAH <3
 thx for everythng dear <3 

#Sesungguhnya aku menyayangimu kerana Allah :')
harap kw akan dpt jd imam aku lagi satu hari nnti >.<


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...